Avatar billede it-studerende Nybegynder
08. maj 2005 - 00:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min hjemmeside kan ikke ses

Hvorfor kan man ikke se min hjemmeside når jeg har lagt den på min server???

Jeg har lige indstalleret win2K3 WEB Edition på en maskine og lagt min index,html fil i wwwroot mappen, men man kan stadig ikke se den på nettet. Jeg har også prøvet at kalde den default.html, men det hjælper ikke.

Hvad er der gal???
Avatar billede hostgirl Nybegynder
08. maj 2005 - 13:01 #1
øhm, har du åbnet op for port 80? er servicen sat igang? hvad fejl får du ?
Avatar billede it-studerende Nybegynder
08. maj 2005 - 15:26 #2
har åbnet port 80, har lagt en index fil og default fil i wwwroot mappen
hvis jeg bruger linket www.thomas-myg-hansen.dk får jeg en HTTP 400 fejlkode, bruger jeg www.thomas-myg-hansen.dk/index.html så kan jeg godt se den.
Avatar billede hostgirl Nybegynder
08. maj 2005 - 17:38 #3
okay, vælg dit websted i IIS. (finder du under administrator tools). Højreklik og vælg egenskaber -> vælg fanebladet "Dokumenter". Der kan du sætte hvilke filer den skal tage og i hvad rækkefølge
Avatar billede it-studerende Nybegynder
08. maj 2005 - 23:47 #4
lukket
Avatar billede hostgirl Nybegynder
09. maj 2005 - 18:22 #5
fandt du ud af fejlen? I så fald, hvad skyldtes det?
Avatar billede it-studerende Nybegynder
09. maj 2005 - 20:23 #6
ja det gjorde jeg, jeg havde glemt at rette fil navn så den skulle starte med når der kom en forspørgelse. (fx. index.html)
Avatar billede hostgirl Nybegynder
09. maj 2005 - 20:37 #7
og det var ikke det jeg gav løsningen på ovenfor ?
Avatar billede it-studerende Nybegynder
09. maj 2005 - 20:44 #8
jo sgu da undskyld, det har jeg helt overset. du skal STRAKS få lov til at svar på et nyt spørgsmål og få pointene.
Avatar billede it-studerende Nybegynder
09. maj 2005 - 20:45 #9
her er linket til det spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/616462