Avatar billede gutterstan Nybegynder
06. maj 2005 - 19:13 Der er 2 kommentarer

Hjemmesider på pda format

Hej. Jeg har et spøtgsmål.

Findes der en liste over hvilke hjemmesider som understøtter pda formatet?

Jeg ved at google gør (www.google.dk/palm)

Men findes der ikke et register eller liste over andre sites??
Avatar billede frederikschack Nybegynder
07. maj 2005 - 18:41 #1
Det tror jeg ikke, men du burde kunne se de fleste hjemmesider på en PDA, omend du skal scrolle en del rundt på siden (du får typsik ikke et fuldt overblik). Den bruger jo det samme html format som almindelige PC'er.

Der er dog nogle hjemmesider, som f.eks. eksperten.dk som ikke fungerer særligt godt med PocketPC 2003 (f.eks. HP IPaq).

Hvad er formålet med dit spørgsmål?
Avatar billede mtj111 Novice
21. maj 2005 - 14:42 #2
Krak.dk gør også :-)