Avatar billede dallemand Nybegynder
05. maj 2005 - 16:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Meget meget meget enkelt script

ja det er mega nemt... :D kan bare ikke lige huske det.. :D

hvad er det nu man skal skrive i remote sådan at ens bot aoutomatisk giver +v til alle som joiner ?
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2005 - 16:20 #1
/avoice *!*@* #kanal

Jeg bruger bare den der, men den skal i perform, ikke remote.
Avatar billede dallemand Nybegynder
05. maj 2005 - 16:26 #2
hmm den virker ikke popsy
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:26 #3
Det må være noget med:

ON 1:JOIN:#channel:/mode +v $nick
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:28 #4
den skal i remote
og skal du ha flere actions på lvl 1 så skal du bruge {} fordi du kan kun lave en ON join på hver level.......

Det kan se sådan her ud:
ON 1:JOIN:#channel:{
/mode +v $nick
/notice $nick Du er blevet autovoiced af bot
}
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2005 - 16:28 #5
Hmm, jo det gør den nu, for den bruges på min bot døgnet rundt :)
Du skal selvfølgelig udskifte #kanal med dit eget kanalnavn.
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:29 #6
og bliver dit status window flooded så kan du sætte . ind i stedet for / hvis du bruger løsning 2 (ved ikke om det virker i eksempel1) og så vil det se sådan her ud:'

ON 1:JOIN:#channel:{
.mode +v $nick
.notice $nick Du er blevet autovoiced af bot
}
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:33 #7
jeps popsy's burde også virke, der er bare en lille bug efter min mening den voicer også dem med mere end lvl 1 og det er lidt spild at voice en der bliver oppet også.......

Men burde virke :)
Avatar billede popsy Novice
05. maj 2005 - 17:13 #8
Mider et svar, da jeg selv over irc har set at mit forslag virker på din kanal nu :)