Avatar billede bootie Nybegynder
04. maj 2005 - 23:53 Der er 1 løsning

ActionEvent på TextBox

Hej xperter

Jeg er ved at kode noget chat halløjsa og skal derfor bruge en TextBox hvori man indtaster sin besked og afslutter med ENTER.

Men kan det virkelig passe at jeg ikke kan lave det sådan at den kalder en ENTER event når jeg er færdig med at indtaste?

Jeg bliver fortalt at jeg skal lave en textBox1_TextChanged for hver gang man laver et tastetryk og når der så trykkes ENTER skal jeg lige ind i en blok og lave det jeg gerne vil have den til.. Men kan det virkelig passe at man skal gøre det sådan?

Bruger C#.
Har ikke noget kode endnu. Jeg stussede bare lidt over at det skal laves sådan.

Jeg har lavet noget tilsvarende i Java og der mener jeg ret bestemt at der var een event jeg kunne kalde når der blev trykket ENTER i textFieldet.
Avatar billede bootie Nybegynder
01. maj 2006 - 10:48 #1
svar