Avatar billede over-load Nybegynder
03. maj 2005 - 20:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

TI89 Titanium

Jeg har en TI89 Titanium, og jeg vil gerne kunne slutte den til compen - men cd'erne der fulgte med, har jeg self. smidt væk.

så jeg tænkte om, der var nogen der sad inde med et link, til at side der indeholder disse drivere :)
Avatar billede webt Nybegynder
03. maj 2005 - 21:05 #1
TI Connect kan hentes her:
http://education.ti.com/us/product/accessory/connectivity/features/software.html

Og software opdateringer til selve lommeregeneren kan findes:
http://education.ti.com/us/product/apps/latest.html

Mvh
Martin
Avatar billede over-load Nybegynder
03. maj 2005 - 21:15 #2
jeg kan ikke finde driverne til den, på side du gav

hvis du kan give et direkte link, vil er være super :)
Avatar billede webt Nybegynder
03. maj 2005 - 21:20 #4
Den passer til "alle" deres lommeregnere
Avatar billede over-load Nybegynder
04. maj 2005 - 00:32 #5
der står at driveren ikke bliver understøttet af winXp, og hvis jeg bare fortsætter, kan den ikke finde min lommeregner, selvom den er korrekt sluttet til og tændt - har du nogen idé hvad jeg skal gøre for at løse dette?
Avatar billede over-load Nybegynder
07. maj 2005 - 22:07 #6
???
Avatar billede webt Nybegynder
08. maj 2005 - 10:59 #7
Det ved jeg faktisk ikke iflg texas understøtter TI Connect winXP, men der er flere der har problemet hvis man søger på TI's forum flere henviser til http://www.technicalc.org/tifaq ved ikke om der er noget der kan bruges der

du kan alternativt prøve den gamle ti graph link http://education.ti.com/us/product/accessory/connectivity/down/linkwin.html

Mvh
Martin
Avatar billede over-load Nybegynder
17. maj 2005 - 21:18 #8
på min skole har de installeret den samme software har jeg lagt mærke til. Men de kQrer xp, så det burde virke.
Avatar billede webt Nybegynder
18. maj 2005 - 07:34 #9
Har du SP2 installeret på XP? og hvad med skolen? det kan være den der gør foreskellen da TI selv skriver "If you experience any issues with the performance of TI desktop software after installing XP SP2, please let us know the details."
Mvh
Martin