Avatar billede came99 Nybegynder
02. maj 2005 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grædefærdig, pga Tv-tuner crap.

Jeg købte for 2 måneder siden et Pinnacle mediecenter 300i, og jeg har endnu ikke fået det til at virke. Jeg er nærmest grædefærdig.

Først min spand:

P4 2.8ghz m. HT-teknologi
512 mb ram
ati pci-express 128 mb videokort
XP sp2
directX 9.0c

+ Pinnacles mediecenter 300i

Problemet er at der følger en fjernbetjening med til den software som følger med til kortet. Ergo vil jeg gøre brug af den, så er jeg låst fast til den software. Det virker bare ikke.

Når jeg ser TV via "Mediacenteret" og bruger computeren samtidig (eks. surfer), så spiller det bare derud af, men så snart jeg smider mig i sofaen, går der mellem 0-30 minutter før computeren fryser. Bruger jeg andre TV programmer virker det fint.

Jeg har prøvet forskellige ting:

-Skiftet kortet til en anden pci slot
-undersøgt om MS havde en hotfix
-siddet på hold i 3 timer til Dell support
-opdateret Pinnacle mediecenter softwaren
-opdateret firmwire
-opdateret alle drivere
-reinstalleret windows og installeret mediecenteret som det eneste program
-råbt og skreget
Avatar billede jimse Nybegynder
02. maj 2005 - 14:19 #1
Nu har jeg ikke noget lignende udstyr, så et dumt spørgsmål?

Kan det være någet med pauseskærm, strømstyring ved dvale eller lignende.
Avatar billede came99 Nybegynder
02. maj 2005 - 17:54 #2
Det var det første jeg tjekkede... DEt skal måske også lige indskudes at når jeg smider kortet i en anden computer (en 700 mhz crap-spand), så tager det til gengæld ingen tid at skifte kanal... På min egen computer tager det halvandet sekund at skifte kanal... Jeg ved ikke om det kunne være noget.
Avatar billede came99 Nybegynder
03. maj 2005 - 09:14 #3
irq konflikt