26. april 2005 - 16:00 Der er 2 løsninger

ZoneAlarm lukker for hentning af post

Hej
Når jeg skal hente post får jeg en meddelse om ved min Account,
an error occurred. Dette sker når ZoneAlarm er slået til, hvis jeg slår ZoneAlarm fra er der ingen problemer. Har rodet og rodet i ZoneAlarm for om der var noget der er slået til men ak og ve kommer ingen vegne.
Hilsen Erik

God Sommer
26. april 2005 - 16:17 #1
fandt løsningen her http://www.eksperten.dk/spm/597031
Så point til mig selv ikke ;-)
26. april 2005 - 16:20 #2
14:08:33 her er løsningen til en som havde et lignende problem, her var det bare pop3 (fra zone alarms supportforum)
Try a couple of things. First, try adding your mail server to the Trusted zone in your ZASS Firewall Zones panel. Click on 'Add', then 'Host/Site', put in your server.....inmail.***.***' , click 'lookup', then add it. Also while you are there confirm your DNS and DHCP servers are in the Trusted zone as well. Finding DNS and DCHP servers, etc
brugernavn ebe skrev dette http://www.eksperten.dk/spm/597031
tak til ham.
1. Go to Run type in command , hit 'ok', and type ipconfig /all then press enter. In the returned data list will be a line DNS and DHCP Servers with the IP address(s) listed out to the side.
2. In ZA on your machine on the Firewall>Zones tab click Add and then select IP Address. Make sure the Zone is set to Trusted.
3. Click OK and then Apply and see if that works to fix it..