Avatar billede nfssister Forsker
26. april 2005 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ang alternativer til MSN messenger

Nu chatter jeg meget, men sad og studsede over om der ikke fandtes nogen gratis IM klienter UDEN reklamer og alt det pis.

Jeg har prøvet lidt forskellige .... men der må da være en MSN clon som virker lige så godt.. og uden alt det pop pis

nu har jeg jo fundet ud af at FireFox er bedre end IE
hvorfor så ikke et andet program der er bedre end MSN messenger
Avatar billede jokkejensen Novice
26. april 2005 - 12:35 #1
der er et addon til msn... Messenger plus, det fjerner al reklame, men har selv et hav af spyware, så læs lige ordentligt efter når du installerer
Avatar billede nfssister Forsker
26. april 2005 - 13:07 #2
Ja det ved jeg godt.... men jeg vil AF med MSN Messenger

Jeg prøver på at lave et system der er gratis ud over Windows XP... prøver at finde så mange gratis programmer uden alt det reklame pis og så uden det kræver for meget power af maskinen :)
ikke at jeg har noget mod M$ :)

indtil videre ser listen således ud:
Player: BS Player
Browser: FireFox
MP3: Winamp
IM: ??
Avatar billede jokkejensen Novice
26. april 2005 - 14:10 #3
Du keder dig vist :)

http://www.chat.com/?tag=dir

Der er de fleste vist...
Avatar billede nfssister Forsker
27. april 2005 - 10:18 #4
hehe ja
jeg keder mig lidt....

nej jeg prøver bare at lave en "medie-maskine" som kører perfekt.. og den skal være tøsevenlig..
Avatar billede nfssister Forsker
11. september 2007 - 20:22 #5
lukker spørgsmål