Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 11:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Idéer til online salg og E-shop navn

Hejsa,

Jeg har lavet en E-shop fordi jeg gerne vil sælge noget over internettet, men jeg ved ikke hvad jeg vil sælge endnu, så jeg ville spørge jer om i have nogle idéer til noget man kunne sælge via sådan en E-shop som i synes der mangler på internettet, altså det skal være noget som der ikke er mange der sælger noget som i synes der mangler på nættet, og efter det ville jeg gerne hvis i kunne finde på et navn til shoppen.

Med venlig hilsen og på forhånd tak for de mange svar((:)

//René_graff
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 11:21 #1
Hvis jeg havde en rigtig god ide' - ville jeg nok starte den selv, og ikke bare give den til dig :o) håber du forstår!?
Avatar billede arnums Nybegynder
24. april 2005 - 11:25 #2
Egentligt en mærkelig ting, man lejer da heller ikke et erhvervslokale inden man har en idé om hvad man skal bruge det til.  ;o)
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 11:33 #3
Sikke nogle kreative svar i kommer med hva ;) jeg har ikke købt en shop, har selv lavet den, såå det har ikke kostet mig noget.. nej det kan du jo have rat i mjl:) så må jeg jo bare håbe der kommer nogle med nogle ideer unden selv at have tænkt sig at starte det:)
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 12:14 #4
Klart :)
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 12:23 #5
Godt ord igen ;)
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
24. april 2005 - 12:27 #6
Det bedste ville vel være, hvis du solgte noget du havde lidt forstand på og interesse i. Men husk, at der er noget der hedder moms-regnskaber, købelov (garantiforpligtelser mv), regler for evt. import, så selv om det er et hobbyprojekt er der nogle ting du skal sætte dig ind i.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 12:33 #7
er sat ind i de ting, har fået undervisning i det.. både EØ og Salg og service, og selvfølgelig har du da rat i at det skal være noget man intrasere sig for, meen jeg synes nu det er vigtigst at finde noget der ikke er så mange om, også lære noget om det for at få det til at køre, ellers kunne du jo ligeså godt købe det ved en anden hvis i forstår?
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 14:53 #8
Måske en butik med alt til cyklen - lige fra lappegrej, til cykelComputere - det ville være fedt, med et sted, hvor man kunne købe lige præsis det gear-kabel man mangler o.s.v. (lygter, reflexer, båthorn m.v.)
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 14:56 #9
cykeltilbehoer.dk
tilcyklen.dk
cykelstumper.dk
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 14:56 #10
ja slet ikke så ringe endda, kander jeg ikke mange der hat, godt forslag..
Nogle der har flere? ellers rygger pointene til mjl
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 15:46 #11
kan du evt. hjælpe mig med at finde en god leverendør mjl? det har jeg ledt efter man har overhoved ikke kunne finde en:( det ville jo være perfekt..
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 15:54 #12
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2005 - 15:54 #13
...ellers er det ikke noget jeg lige har tjek på!
Avatar billede rene_graff Nybegynder
24. april 2005 - 17:38 #14
Jeg har skrevet til dem nu, men er der ikke andre der har andre ideer?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
06. maj 2005 - 12:10 #15
jeg lukker her, det blev ikke til noget alligevel, men mange tak til jer alle for at svare..
Avatar billede rene_graff Nybegynder
06. maj 2005 - 12:11 #16
ups....sådan :)
Avatar billede mjl Nybegynder
06. maj 2005 - 13:08 #17
Kanon - skal vi hjælpe en anden gang så bare opret et spørgsmål! Men husk at stille points til 0 - så er du fri for at tage dem selv! ;)
Avatar billede mjl Nybegynder
06. maj 2005 - 13:10 #18
Skal ikke ha' points, men sig ikke citat; "...ellers rygger pointene til mjl...", og så tager du dem selv - på Eksperten giver vi points for hjælp, ellers er det jo ikke sikkert man vil bruge sin tid på netop dette...!
Avatar billede rene_graff Nybegynder
06. maj 2005 - 13:21 #19
ups, det havde jeg glemt jeg har sagt, rat skal være rat, vær venlig at smide et svar her så for du point som jeg lovede http://www.eksperten.dk/spm/615588