Avatar billede calo2 Nybegynder
23. april 2005 - 00:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MSN - 1 Ny postmeddelelse

Hej!

Jeg har sammen med min kæreste en computer med hver vores bruger(Win XP).

Efter vi har fået MSN - messenger har vi kunne se ved log-in om der var nye postmeddelser! Endeligt syndes vi det var meget smart, men nu er det som om at den har sat sig "fast".

Der står pluseligt at en af brugerne har en ny postmeddelelse hver gang vi tænder computeren, men når vi så logger ind for at se den er den der ikke!?

Er der nogen som kender noget til dette?-eller har en god ide om hvordan man får "1 ny postmeddelelse" fjernet igen?

Håber der en som kan hjælpe med dette problem. På forhånd tak;-)
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 03:01 #1
hvis jeg har forstået det korrekt.

prøv at løb jeres post igennem.. hvis i har meget kan det være et ulæst brev et eller andet sted.
Avatar billede calo2 Nybegynder
23. april 2005 - 20:32 #2
Vi har prøvet at gå posten igennem, men der er ingen? Kunne det tænkes at "besked" ville forsvinde hvis man fjernet MSN 7.0 fra computeren og installeret det på ny? eller hænger de 2 ting ikke sammen?
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 20:41 #3
du kan selvfølgelig prøve.. men kan du ikke trykke på selve besked meddelelsen?
Avatar billede calo2 Nybegynder
24. april 2005 - 09:19 #4
Jo, så står der hvem den er fra. Jeg har kontaktede vedkommende omkring problemmet og hørt om hun skulle havde sendt en mail. Dette bekræftede hun, men sagde samtidig at hun gang på gang havde problemmer med at sende mail(også hotmail)?

!-Har gennemgået posten i mail boksen flere gange og omtalte mail er ikke at finde?

Oprettede tråden for at finde ud af om der var en eller flere som kendte til dette problem, men det lader ikke til det. Prøver mig derfor lidt frem. Starter med at fjerne og installere MSN 7.0 igen.

>Kalp, du skal ha´tak for hjælpen. Hvis du vil ha´point så smid et svar. Go´søndag ;-)

CALO2
Avatar billede kalp Novice
24. april 2005 - 09:21 #5
Dem tager du bare selv:) og selv tak:)