Avatar billede lifo Nybegynder
21. april 2005 - 00:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

.NET som rod

well bare lige en ting som jeg ville synts var godt
nu har vi .NET som er et stort emne
der hører mange ting under det emne
og jeg synts bare at det skulle afspejles i hvordan kategorierne er oppbygget
.NET som en kategori under Programmering
så kommer der
C#
VB.NET
C++.NET
J## eller hvad f###n det hedder
ASP.NET

faktiskt alle de sprog som hører under .NET
som det er nu har vi ASP.NET under Scpriping ???  øhhh det hører ikke hjemme der
C# og VB.NET er ved siden af hinanden men under programmering

det ville være mege nemmere om man var en .NET mand at følge med i de forskellige .NET kategorier om det var opsat med .NET som rod og de andre som childs
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2005 - 07:34 #1
Det er det samme med java - java, j2ee og jsp ligger ved siden af hinanden - og burde
vel egentlig organiseres java med j2se, j2ee og j2me under sig (og j2ee med
jsp, servlet, ejb og jca under sig)

ASP.NET er sikkert anbragt i scripts for at være tæt på ASP

Der er faktisk en ide i en seperat .NET kategori, idet alle spørgsmål
som hører klasser i frameworket til egentligt burde stilles der, da de ikke
er sprog specifikke, men det virker nu ikke specielt godt i praksis
Avatar billede arne_v Ekspert
30. april 2005 - 16:51 #2
Skal jeg have alle pointene ?

:-)