Avatar billede montesa Nybegynder
20. april 2005 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Videosamtale i MSN 7.0 uden udgående lyd?

Hejsa!

Når jeg forsøger at kører en videosamtale med MSN 7.0, så skal kan modparten kun få billed men ikke lyd igennem. Jeg derimod modtager begge dele helt fint.

Jeg sidder bag en Cisco PIX 501? Kan der være en port der skal åbnes for? Eller kan det løses uden? Hvis jeg i stedet bruger SightSpeed til videosamtale, så går både lyd og billed igennem begge veje, men kvaliteten kunne godt være bedre.

Min forbindelse er en 2048/128.
Er der nogen der har et bud
Avatar billede kalp Novice
20. april 2005 - 14:43 #1
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard måske her du skal kigge

i begge bør køre msn 7.0  hvis ikke i gør
Avatar billede montesa Nybegynder
20. april 2005 - 16:58 #2
Vi kører begge 7.0, men jeg har opdatere driveren til webcam'et og det virker herefter. Mikrofonen sidder i webcam'et.
Avatar billede montesa Nybegynder
20. april 2005 - 16:58 #3
Jeg lukker derfor spørgsmålet igen.