Avatar billede trumf Nybegynder
20. april 2005 - 12:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

underkategori til tråd

Hejsa E

Er det ikke muligt om der kunne oprettes to undergrupper til Firewall tråden. Jeg tænker på "personlige firewalls" og "professionelle firewalls"
Avatar billede trumf Nybegynder
20. april 2005 - 12:32 #2
f... hvor pinligt.

De er der allerede, jeg havde bare ikke set det fordi jeg fik klikket mig direkte ind på "generelt" tråden.

Undskylder ulejligheden :)

kunne være rart om man kunne slette et spm, så ikke for mange kunne nå at se hvor stort en klods man kan være :-)
Avatar billede snowball Novice
20. april 2005 - 12:33 #3
;)

Husk at lukke spørgsmålet ved selv at lave et svar som du så accepterer :)
Avatar billede trumf Nybegynder
20. april 2005 - 12:36 #4
ja, det er bare om at få det likket så ingen kigger på det :-)

Tak for ikke at kommentere yderligere ;-)