Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor logger messenger 6,0 fra når jeg går i Outlook ekspress

Jeg har det problem at Messenger 6,o nogle gange logger på, når jeg går i Outlook Ekspress. Det er selvom den er stillet til ikke at gøre det i Outlook Ekspress. Det er irriterende for for andre ser detr ud som om jeg bare logger af op på mange gange, selvom jeg bare vil tjekke min post i Outlook Ekspress. Jeg har prøvet at fjerne mensserger 6,0 helt fra stifinder med hjælp af dr Delete, men det ga det problem at min regsupreme fandt ca 450 fejl i regristreringsbasen. Det kunne regsupreme rette selv men så skulle Messenger 6,2 installere sig selv, hver jeg jeg åbnede den. Og så var fejlene der igen.

Jeg har derfor været nødt til at køre mit Ghost program igen så både messenr 6,o og messenger 6,2 er i stifinder.

Mit spørgsmål er derfor Kan jeg undgå at Messenger 6,0 logger på når jeg går i Outlook Ekspres uden at det giver rod i registreringsbasen

Der var ingen problemer da jeg prøvede messenger 7,0 beta. men jeg ønsker ingen betaversioner eller programmer der ikke er på dansk på min maskine
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 12:28 #1
ligner lidt http://www.eksperten.dk/spm/611348 .. luk et af dem
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 12:28 #2
også en lidt sjov kategori at poste i ..
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
20. april 2005 - 12:30 #3
hallo fister :D

MSN 7.0 er frigivet også på dansk, så prøv at opdater :D
Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 12:43 #4
kan du ikke lige sende en adresse på msn 7,0 på Dansk for så vil jeg prøve det

hilsen
Fister
Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 13:50 #5
Det lykkedes mig selv at finde msn på dansk, men jeg er ikke sikker på at du har fået din 15 point da der stadig står det samme antal point ude ved mit regnskab
hilsen
xy
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
20. april 2005 - 16:54 #6
jeg har skam fået mine point ;)