Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor logger messenger 6,0 fra når jeg går i Outlook ekspress

Jeg har det problem at den gamle messenger 6,0 logger på, når jeg går i Outlook Ekspress, selvom jeg har stillet outlook til ikke at oprette forbindelse. Det er meget irriterende fordi det for andre ser ud som om jeg logger på og af hele tiden.  Jeg har provet at slette messenger 6,0 helt fra fra stifinder, men det giver det problem at min regsupreme finder 400-500 fejl o registreringsbasen og dem kan den selv ordne. Næste gang jeg så går i Msn messenger 6,2 skal til til at installere sig selv, hvis jeg retter fejlene i regisrerinsbasen.
Det er ikke hver gang den logger på, men det sker ofte.
Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 12:42 #1
Det tog meget lang tid før jeg fik et svar fra mailrobotten så jeg troede at jeg havde glemt at sende spørgsmålet. Først skal jeg lige have at vide hvordan jeg lukker et spørgsmå det ikke skulle have været der
Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 13:04 #2
til jokke jensen

Jeg kan ikke finde ud af at lukke en af den

Den kan ikke genkende mine data Fortæl mig lige hvorfor.

Hilsen
xy
Avatar billede xy Nybegynder
20. april 2005 - 14:45 #3
Er der slet ingen der vil hjælpe mig med at lukke denne tråd. Problem er løst derfor vil jeg gerne have lukket tråden.

Da mailrabotten sendte mig en mail til ikke at abonere på den længere kunne den ikke genkende mine data'

Vh
xy
Avatar billede xy Nybegynder
12. maj 2005 - 16:38 #4
nu prøver ajeg selv at lukke denne tråd, da problemet er løst, ved at reparerer outlook ekspress fra min cd-rom. Derved forsvandt min MSN også ( den med sommerfugle, som jeg aldrig brugte og messenger logger ikke mere på