Avatar billede mwarpe Nybegynder
16. april 2005 - 12:38 Der er 6 kommentarer

Partnere søges.

Jeg har længe gået med ideen om at starte noget op ala
brand2brand.dk og lign. firmaer.

Mit problem er at jeg ikke har forstand på hverken kodning eller design,derfor mangler jeg 1 eller 2 dynamiske folk til projektet.

Glæder mig til at høre fra jer :)

Jesper
Avatar billede dennismp Nybegynder
16. april 2005 - 20:48 #1
Jeg er interesseret, men nu skriver du ikke om hvad du kan tilbyde som partner?

Og hvad mener du egentlig med "dynamiske folk" - det lyder lidt freelance-agtigt :)

Lidt info om mig: Har arbejdet i snart mange år med websites - både store og små, både med udvikling og drift/vedligeholdese (herunder professionelt). Laver også andet programmering men ikke noget jeg tjener penge på. Er pt. studerende men er momsregisteret.
Avatar billede fun22 Nybegynder
25. april 2005 - 19:01 #2
Jeg vil meget gerne høre mere..
Jeg kender også en god designer..

Lidt om mig:

Jeg har i snart 4 år kodet i asp/acess/mysql på pritidsbacis. Jeg har været med i en del projekter.

Så jeg vil meget gerne høre mere, du kan kontakte mig på:
e-mail: jtp@jtponline.dk
Msn: jtp@home2.gvdnet.dk

Mvh
Jesper
Avatar billede jm0_ Nybegynder
09. maj 2005 - 11:43 #3
Jeg vil godt hjælpe dig med at få hele det designmæssige op at stå, og det programmeringsmæssige..

Læs mere om mine erfaringer http://www.jm0.dk/
Avatar billede Mik2000 Professor
11. maj 2005 - 18:53 #4
Vi er også interesseret, men det kommer naturligvis an på hvad partnerskab indebære og hvad du kan tilbyde.

Se mere på www.techShop.dk

Mvh
Kim
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2005 - 14:20 #5
Jeg er interesseret i at høre mere om projektet, da jeg selv har gået og tænkt noget i samme retning.

Jeg arbejder primært med PHP og mysql, og har gjort dette igennem nogle år. Desuden har jeg altid været den der er blevet ringet til, når der har været IT-problemer med det ene eller det andet, så har også erfaring og indsigt i mange andre IT-områder.

ser frem til at høre fra dig. :)

Med venlig hilsen:
Mads T Thorsdal

mtt@scud.dk
msn: madstt@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:16 #6
Hey Jesper
Skal vi tolke dette (at vi ikke modtager noget svar) som at du ikke længere er interesseret i vores hjælp / partnerskab fordi du er startet selv / har fået den hjælp du behøver, eller har du bare droppet idéen.?