Avatar billede spectual Nybegynder
30. marts 2001 - 23:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MDaemon

I MDaemon har man mulighed for at sætte en bruger op til MultiPop. Er der nogen der har fået det til at virke?
Avatar billede jespervhansen Nybegynder
31. marts 2001 - 00:25 #1
Ja, det sættes bare op efter bogen!
Avatar billede spectual Nybegynder
31. marts 2001 - 00:33 #2
Jeg har sat den op efter kunstens regler, men der sker ikke en dyt.
Avatar billede jespervhansen Nybegynder
31. marts 2001 - 15:21 #3
Sæt det op med brugernavn#servernavn login´, password.

Hvis dette stadig ikke virker kan det være at du ikke fra den tilsluttede forbindelse har \"ret\" til at lave en pop3 på den respektive eksterne mailbox.
Avatar billede spectual Nybegynder
06. april 2001 - 15:01 #4
lukker