Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
16. april 2005 - 04:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sidenumre, ændring af et sidenummer

Hvordan angiver jeg, at side 4 skal være side 1, og alt før side 4 skal nummereres med romertal?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2005 - 04:15 #1
Gå til Indsæt menuen i toppen og tryk på sidetal. Derinde kan du vælge hvilket format det skal være i.

Jeg bruger engelsk word 2003
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2005 - 04:15 #2
ok..misfortod dig...sorry
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2005 - 04:23 #3
der var den..efter side 4 skal du indsætte en section break...derefter kan du vælge forskellige sidetal for de 2 sektioner