Avatar billede kasperjensen Nybegynder
14. april 2005 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis mini magasin opstart

Hejsa...

Jeg vil gerne høre om der er nogle herinde som kender lidt til blad-produktion?.
Jeg vil starte et gratis mini magasin op hvor det kun bliver i 12 sider(A4) til start.

Den skal ligges til fri "napsing" i skoler og visse forretninger som høre under dette emne.

Jeg vil høre om der er en der evt. har lidt kendskab til dette, og måske vil partne op med mig.
Vil lige sige at der vil være en masse brugere til dette emne, men der findes ikke et blad eller lign til dette. Derfor kunne det være et sjovt projekt.
Indtjeningen og omkostningerne skal skabes via speciel privat annoncering, og standard firma annoncering.

Håber at høre fra jer.

Vh
Kasper
kasperkejser@hotmail.com

PS til info; indlæg også opsat i startfirma.dk
Avatar billede medions Nybegynder
14. april 2005 - 21:39 #1
Hej Casper...

Prøv at kontakt mig på rune[snabela]medions.dk  ...

//>Rune
Avatar billede giang Nybegynder
16. april 2005 - 17:02 #2
hvad skal magasinet handle om?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. april 2005 - 20:34 #3
multiplayer verdenen.. men vil ikke ud med selve ideen her.. men hvis du er seriøs int. så kan du jo skrive en mail, og jeg kan skrive til dig.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
26. april 2005 - 18:21 #4
Ellers andre?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. maj 2005 - 21:32 #5
Hvor i Dk holder du til?
Avatar billede stigdk Nybegynder
16. juli 2005 - 22:21 #6
hvad med alt andet med computer? Hvis du tager det med vil du få en masse læsere..

MSN: thomas.stig.jacobsen@skolekom.dk