Avatar billede rubaek Mester
14. april 2005 - 18:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Margener giver en programfejl

Jeg har en underligt problem med word. Word melder fejl, og går ned når jeg vil ændre en margenen størrelse, ved andre ændringer under sideopsætning er der ingen problemer.

Nogle forslag ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:12 #1
Man må ikke bruge forkert komma (f.eks. "," eller "."), og man må ikke forlade et tomt felt.. dvs, der skal stå noget i feltet, inden du tab'er/klikker et andet sted.
Avatar billede rubaek Mester
14. april 2005 - 19:48 #2
Det sker også selv om jeg skriver fx. 3
Avatar billede rubaek Mester
14. april 2005 - 19:51 #3
Men ikke hvis jeg køre tallet op eller ned v.hj.a pilen.
Og det er også ok hvis jeg skriver 4 cm. Så du havde jo sådan set ret.

Send et svar for at få point
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:52 #4
Ahh.. nu kan jeg huske det (testede lige).. det er fordi man fjerner "cm" :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:52 #5
Svar sendt.
Avatar billede rubaek Mester
14. april 2005 - 20:53 #6
Tak for hjælpen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 21:07 #7
Takker for points.