Avatar billede lazlowdk Nybegynder
14. april 2005 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cosy design

arrg.... nu har jeg gået den sidste måned og fået grå hår over designet til mit bands nye hjemmeside... som i kan se er den gamle (min første hjemmeside: www.deadgiraf.dk) rimligt grim og jeg er blevet meget bedrer til at lave design osv. men jeg kan ikke finde på noget... Jeg vil gerne have det til at passe til vores musik (kan downloades her:www.deadgiraf.dk/deadgiraf.zip (det er kun et udkast fra vores producer men bedrer har jeg ikke lige nu)... Nogen der har ideér eller gode sider jag kan blive inspireret af...
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 16:16 #1
Avatar billede weblex Nybegynder
14. april 2005 - 16:19 #2
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
20. april 2005 - 11:11 #3
jh
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. april 2005 - 14:35 #4
og hvad betyder jh ????

hvis du ikke kunne bruge vores svar kunne du da i det mindste sige hvorfor.