Avatar billede the_woozz Nybegynder
30. marts 2001 - 16:29 Der er 20 kommentarer

Mangler arbejde til et søge script

Hej alle sammen...!

jeg er igang med at lave en søge side som skal være mega stor det der skal laves er det hele næsten

jeg havde tænkt mig at få det til at køre som www.kazoo.dk eller www.alltheweb.com eller måske jubii.dk og det skal laves MEGA godt og det skal kunne køre 100% så hvis en af jer har lyst til at hjælp med det og få noget ud af det så skriv til mig

webmaster@opgavecenter.dk
icq: 64435689
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. marts 2001 - 16:42 #2
Avatar billede prodic Mester
30. marts 2001 - 17:08 #3
The_Woozz->Sheriffen er efter dig.
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:14 #4
Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig

ICQ # 84110826
Avatar billede nil.dk Nybegynder
30. marts 2001 - 17:18 #5
netfreak >> jeg ville ikke gøre det... han er en fusker med mindst 3 brugere og han vil åbenbart lave både Jubii, Subnet og Coolsms kloner ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 17:21 #6
Han har da været kvik (nikolajdu), at kunne huske et ICQ-nummer... godt gået!
Hvis han havde skrevet sit www-domain hver gang havde jeg kunne forstå det, men at kunne huske ICQ-nummeret?
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:23 #7
nil.dk > Det er jo ikke mit problem at han snyder?
*GGGG*

Se lige hvad han skrev på icq :
Netfreak *S* er mig :

NetFreak *S*: (5:23 PM) Hvorfor har du så mange brugere på eksperten.dk ?
WoozZ: (5:23 PM) jeg har vel kun 2 eller 3 hvor kan du se at jeg har fler ?
NetFreak *S*: (5:24 PM) Du må kun ha\' éen !!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. marts 2001 - 17:23 #8
Tommyf - Tak for tilliden. Metoden var nu en anden. Men jeg afslører det af gode grunde ikke her. :-)
Avatar billede dna Nybegynder
30. marts 2001 - 17:30 #9
Drop dog at hjælpe ham... han er jo tydeligvis hamrende useriøs, så med mindre han betaler COOL CASH, så lad dog være...

dna
Avatar billede the_woozz Nybegynder
30. marts 2001 - 17:40 #10
Hey Nil.dk

nu skla du lige høre her okay jeg viste ikke at jeg havde woozz okay så get it og hvorfor fanden siger du at jeg vil lave subnet og coolsms og jubii ?... du kan sgu da være total lige glad med hvad fanden jeg laver okay bare jeg for nogen hits ud af det og hvad fanden med dig selv http://www.freelanceweb.dk/ hvis det er dig der ejer den det er sgu da det samme som det her bare det hedder noget alt HOV VAR!!!! så prøv lige at slap lidt af tak

hilen Johnny

p.s hvad fanden skulle jeg snyde med... ?
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:43 #11
Han blev sur fordi at jeg kopirede det ud..
Så....
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:44 #12
the_woozz > Hvorfor bruger du ingen , og .?
Avatar billede the_woozz Nybegynder
30. marts 2001 - 17:45 #13
nikolajdu

ej ups selv woozz skulle være slettet.. hmm UPS!
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:45 #14
Pisse svært, at finde ud af hvad du skriver !
Avatar billede the_woozz Nybegynder
30. marts 2001 - 17:47 #15
hmm så kan du vel bare fuck off her fra kan du ikke...
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 17:48 #16
the_woozz > Hvor gammel er du egenligt?

8 ? 10 ?
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
30. marts 2001 - 18:00 #17
the_woozz > Jeg synes at du blev lidt mundlam?
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 18:35 #18
Mundlam? Det er kun en fordel, det er sgu ik\' til at finde hverken hoved eller hale i det han skriver.

The_Woozz<--> Der er en forskel på dig on nil.dk han kun har én bruger, som reglerne på experten foreskriver!

Hvem har slettet Woozz? Admin? For du kan ikke selv! Afmelding, er ikke det samme som slette, man kan stadig logge ind.

Netfreak14<--> Mit bud = 9 \"snart 10, om 3 måneder\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. april 2001 - 11:51 #19
Woozz, The_Woozz slettes
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. april 2001 - 12:27 #20
Der er den forskel på os at du er slettet og jeg ikke er ;o)