Avatar billede heyckendorff Praktikant
12. april 2005 - 23:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en god gratis Firewall

Jeg har hidtil brugt ZoneAlarms gratis firewall og har været godt tilfreds. Men efter jeg har opdateret ser det ud til at de har fjernet muligheden for at forudindstille hvilke programmer ZoneAlarm må give adgang til min computer. Det betyder at jeg hele tiden skal give tilladelse når programmer vil kontakte nettet, hvor ZoneAlarm før selv kunne huske hvem der skulle ha lov.
Findes der en anden god gratis FireWall man kan downloade fra nettet?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. april 2005 - 00:00 #1
Prøv Sygate herfra:
http://smb.sygate.com/
Avatar billede wickedd Juniormester
13. april 2005 - 00:20 #2
Zonealarm kan skam stadig huske indstillingerne for programmerne - Jeg har endnu ikke oplevet at den ikke kan.
Avatar billede heyckendorff Praktikant
13. april 2005 - 15:10 #4
Wickedd...jeg kligger skam i den checkbox hvor der står "Remember this setting" hver gang den dukker op, men alligevel dukker den op næste gang samme program prøver at komme på nettet????...hvordan kan det være?
Avatar billede heyckendorff Praktikant
13. april 2005 - 15:11 #5
Prøver Sygate hvis ikke Wickeed kender løsningen på problemet med ZoneAlarm
Avatar billede wickedd Juniormester
14. april 2005 - 04:52 #6
Hvis du prøver at slette alle programmer inde i selve ZA, derefter klikker væk fra listen, og går derind igen, så kan du se at mage af de samme programmer stadig er derinde. Så du skal bare blive ved med at slette indtil listen er helt tom. Husk på at dette kun sker når nogle programmer er blevet opdateret osv.