Avatar billede peteontheblock Nybegynder
12. april 2005 - 20:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om dette design

Dette design brugte jeg lidt tid på som jeg måske vil sælge til en god pris derfor vil jeg gerne have lidt ris & ros...

http://petans.users.whitehat.dk/n0ne/index.htm
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 20:07 #1
Er ked af at skulle skuffe dig, men tvivler på du kan sælge det design for mere end 100-200 kroner.

Der er intet specielt over det, det er en firkantet boks med et toplogo som er lavet ved hjælp af nogle photoshop tutorials.

Det er ikke kodet efter standarderne http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//petans.users.whitehat.dk/n0ne/index.htm

Der er intet css tilknyttet.

Ingen specielle farver, det er som sådan meget kedelig i det.

Ked af den hård kritik, og håber du kan tage godt i mod den.
Avatar billede peteontheblock Nybegynder
12. april 2005 - 20:11 #2
Jamen hehe :D

Regner ikke med at sælge det for over 100-200 kroner.

Har aldrig sådan kodet med css...

Der er ikke særlig meget udover logoet der er lavet i Photoshop..

Tager da imod hård kritik :P hvorfor tror du jeg skriver...
Avatar billede madeindk Nybegynder
12. april 2005 - 20:14 #3
Min mening:
Meget kedeligt og så går der lidt for meget Times New Roman i det.

Ikke for at blande to forskellige sites sammen men, hvis du også står for det her:
http://petans.users.whitehat.dk/

Så synes jeg det er synd for dine "brugere" du fylder dem med løgn ved at skrive loader siden, for hvis der er noget den IKKE gør så er det at loade siden. Det kan godt være det ser meget godt ud, men det gør kun dine besøgende irriterret.
Når den i sidste ende slet ikke loader din side.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 20:15 #4
det er ikke alle der tager pænt i mod kritik.

Prøv at læse lidt om css på http://webmaster.hephey.dk og www.html.dk og find ud af hvordan det fungere. Så har du lettere ved at styre skrifttyper og sådan.

Prøv at tone din mand i baggrunden lidt ned, da han er meget fremtrædende især hvis en tekst kommer til at stå ned over ham.

Prøv at sætte en farve på, evt ved at sætte overskrifterne til en farve.

hvis du mangler noget tekst kan du finde dummy tekst her www.lipsum.com
Avatar billede peteontheblock Nybegynder
13. april 2005 - 10:33 #5
madeindk : Jeg er igang med et nyt design til www.n0ne.dk som siden sender folk til...

triple-x: Har lært mit html på www.html.dk :D Men css er ikke min store side
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. april 2005 - 14:32 #6
okay men kig lidt nærmere på CSS, du kan idag ikke undvære css :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
14. april 2005 - 23:58 #7
Lige en ting. Dit design er kedeligt, meget kedeligt. Ikke for at våre hård, men idag skal alle cs-klaner have en hjemmeside, og jeg blev træt af dem for nogle år siden, men der findes dog stadig nogle cs-sider der skiller sig ud. De er flot designet og kan en masse. Hvis du skal have noget håb i at sælge din side skal du være en af dem. Altså en af de nytænkende. Prøv med nogle nye farver, noget lidt mere flippet grafik, nogle specielle former, og vigtigst af alt: Få det hele til at harmonere. Prøv dig frem, og gå væk fra det grå, ved mindre du ved hvordan man skal håndtere de grå toner ;)

Og ja... CSS kan gøre underværker, hvis du gerne vil fortsætte med at designe sider og den slags er CSS vigtigt :)

...det var alt
Avatar billede peteontheblock Nybegynder
15. april 2005 - 08:35 #8
Jamen jeg siger da tak for din kommentar :D

CSS kan jeg kigge på i weekenden...

Har fået meget ros for det design der (Fra mine venner)

Jeg spiller selv cs og har aldrig tænkt på at lave en klan, men laver aligevel clan design
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
20. april 2005 - 13:50 #9
som mage har sagt den er lidt kedelig.... grå i grå trist!

du sælger nok ikke
husk at lukke spøgs vis det var nok...