Avatar billede supermichael Nybegynder
12. april 2005 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WAPside: input value opdatere ikke?

Hej Allesammen
Jeg har leget med noget php og WAP, og er nu rendt ind i et lille problem.

Jeg har to dokumenter. Den ene er en liste over en række filer, og den anden, er en side der ud fra post værdien, skriver om i et inputs value. Det er så der problemet opstår.

Selvom post værdien fortæller hvad der skal stå i inputtet, vil den stadig hedde det man sidst har indtastet i den.

(jeg har en ide om at det har noget med navnet at gøre.. De hedder jo alle det samme, men det er altså en nødvendighed, da det skal kunne arbejde med resten af php-siden)'

Er der nogle der har et forslag til hvad jeg kunne gøre?
Avatar billede supermichael Nybegynder
12. april 2005 - 20:11 #1
Nu hvor jeg kigger på hvad jeg har skrevet, kan jeg godt se det er lidt uoverskueligt. Det kunne sagtens afkortes til følgende.

Hvordan fortæller man telefonerne, at de ikke skal huske valuen af et tekst input?
Avatar billede supermichael Nybegynder
17. april 2005 - 10:13 #2
Jeg har fundet ud af det nu..