Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
12. april 2005 - 05:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slette spørgsmål

Er det muligt at slette et spørgsmål?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2005 - 05:32 #1
Nope......
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
12. april 2005 - 05:35 #2
Det ville måske være en idé at åbne mulighed for at kunne slette sine egne spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2005 - 05:37 #3
Hvis du er kommet til at skrive følsomme oplysninger i et spørgsmål, kan du evt. anmelde dig selv: http://www.eksperten.dk/support/report.phtml
Avatar billede snowball Novice
12. april 2005 - 07:22 #4
Det er imod Ekspertens "natur" at slette noget eftersom Eksperten er en side der bruges til vidensdeling. Vi ændrer højest et par ting så de (artikel, indlæg i spørgsmål, hele spørgsmål) ikke er synlige for almindelige brugere.

Det eneste tidspunkt jeg kan se en lille mulighed for at det kunne være relevant at kunne slette sit spørgsmål, er hvis der ikke er kommet nogle indlæg overhovedet og spørgsmålet ikke længere er aktuelt.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2005 - 01:22 #5
Det ville vel også ødelægge lidt hvad ekspertens database blandt andet er struktureret til; at kunne se de mange lister af spørgsmål oprettet, besvaret og/eller deltaget i af diverse brugere.

Dog, mens emnet er oppe, har jeg forsøgt at kigge lidt rundt i denne kategori efter snak om problemet med årgamle spørgsål der aldrig er blevet lukket og spørgerne i tidens løb er blevet inaktive - jeg vil ikke oprette et helt nyt spørgsmål om emnet i tilfælde af at der rent faktisk er blevet besvaret dette adskillige gange men jeg bare ikke har kunnet finde det.

pacroon
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
01. maj 2007 - 18:39 #6
Rydder op