Avatar billede kwan112 Nybegynder
10. april 2005 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre billede taget d.

Jeg har 900 bileder fra 2 kamara, hvor tidsinstillingen på kamaraerne ikke er ens.

Findes der nogen måde hvorpå jeg kan ændre tidspunktet for biledet optagelse, eller program hvori man kan lægge til eller trække tid fra.
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. april 2005 - 18:20 #1
EXIFER  kan (for jpg filer) som er nearly free software (koster et postkort).
Se www.exifer.frieemann.info
ACDsee 6 kan også og i batch.
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. april 2005 - 18:21 #2
Rettelse til link i forgående svar
http://www.exifer.friedemann.info/
Avatar billede kwan112 Nybegynder
13. april 2005 - 20:07 #3
Tak for svaret.. men hvordan gør jeg.. jeg kan ikke fnide ud af det..