Avatar billede Slettet bruger
09. april 2005 - 23:49 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Jeg har fået adware.ezula

Hej eksperter
Desværre er jeg ingen ekspert og er stødt ind i et problem, som jeg håber I kan hjælpe med. Jeg har windows XP og har Norton Antivirus og firewall. Ved scanning med Norton Antivirus, så jeg, at jeg desværre havde fået adware.ezula på computeren. Jeg ved ikke hvordan jeg har fået den. Den lå under C:\WINDOWS\system32\Macromed\Shockwave 8\Xtras\download\TheGrooveAlliance\3DGrooveXtrav18\Groove.x32.Norton kunne ikke slette den, men henviste til deres hjemmeside, hvoraf det fremgik, at virus definitionerne skulle opdateres, hvorefter man skulle afinstallere TopText via kontrolpanelet under tilføj/og fjern programmer. Men her findes ingen TopText.

Derefter prøvede jeg at slette en fil under C:\WINDOWS\system32\Macromed\Shockwave 8, hvorefter jeg scannede igen. Igen fandt Norton adwaren, men nu lå den i C:\RECYCLER\S-1-5-21-3641970214-2483355394-647634577-1014\Dc36\Xtras\download\TheGrooveAlliance\3DGrooveXtrav18\Groove.x32.nde

Jeg har prøvet af scanne med spyboot, Ad-Aware SE Personal, Spysweeper og X-Block onlinescanner, men ingen af disse finder adware.ezula. Hvordan kan jeg slette den?

Mange hilsner Bsmajd
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. april 2005 - 23:57 #1
Du er desværre kommet i forkert kategori. Prøv at lægge spørgsmålet over i viruskategorien.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. april 2005 - 23:58 #2
Luk dette spørgsmål først :)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2005 - 00:02 #3
Det prøver jeg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2005 - 00:03 #4
du skal acceptere dit eget svar ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2005 - 10:39 #5
Da jeg er i tvivl, om jeg har lukket spørgsmålet korrekt, prøver jeg igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2005 - 11:24 #6
hehe det går ikke så godt ;)

Gør dette: marker dit navn i boksen og klik på accepter, så er det lukket :)