Avatar billede logfiler Nybegynder
09. april 2005 - 20:35 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til billedesøgning

Hej - jeg vil gerne finde et par billeder som viser hvordan pavens sikkerhedsfolk/vagter eller hvad man nu skal kalde det, ser ud på nettet ved at søge på google.

Er der en der kan give mig et par link, der viser mig dette?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2005 - 20:36 #1
Prøv at søge på "pope shot" (uden ")
Avatar billede logfiler Nybegynder
09. april 2005 - 20:38 #2
Der kommer så mange resultater frem, jeg har lavet mig fortælle at de har en lidt spøjs uniform på, hvis det hjælper jer noget
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2005 - 20:38 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2005 - 20:39 #4
Avatar billede logfiler Nybegynder
09. april 2005 - 20:40 #5
Der kommer så mange resultater. Jeg vil gerne have at I lægger et link herind, når I har fundet et billede, som I mener lever op til det jeg skal bruge
Avatar billede logfiler Nybegynder
09. april 2005 - 20:41 #6
Ja det var det. Tak for det. Det gik jo hurtigt
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. april 2005 - 20:41 #7
Kaldes også Sweizer guarden eller Swiss guard da de oftes er lejesoldater fra swiez

http://images.google.com/images?hl=en&lr=&c2coff=1&q=swiss+guard&btnG=Search
Avatar billede ukba Nybegynder
09. april 2005 - 20:50 #8
Du kan ihvertfald gå ind på BT også skal du ud til højre trykke på Billedgalleri, der har jeg set en masse jeg mener også du kan finde det inde på ekstrabladet.dk---

Var det nok?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2005 - 20:55 #9
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. april 2005 - 21:01 #10
På denne side fra vertikanet er der nogle billeder (se galleriet i bunden: http://www.vatican.va/roman_curia/swiss_guard/swissguard/compiti_en.htm