Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 13:43 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

partners til shoplisten.tk

hejsa

jeg søgere partners til min side - shoplisten.tk

nogen der er interreseret?

Mvh Nick
Avatar billede popsy Novice
09. april 2005 - 14:14 #1
Hmm, partnere til hvad. Siden kan ikke vises?
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:16 #2
nej det ved jeg, men host er ikke oppe lige nu:( den er lidt ustabil:(

men den har ikk det bedste design, men har de bedste tilbud på nettet!(udvalgt af mig)

jeg arbejder stadig på mere...
Avatar billede popsy Novice
09. april 2005 - 14:18 #3
Jamen så smid en kommentar når siden er oppe igen :)

Iøvrigt så ser det ud til at du har indtil flere spørgsmål åbne om det samme, hvilket er en overtrædelse af Ekspertens regler. Få lige ryddet lidt op i det :)
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:24 #4
har jeg det? vidste jeg ikk... men ok... har du en side? og er du muligvis interreseret!
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:25 #5
jeg har ikke samme spørgsmål!
Avatar billede popsy Novice
09. april 2005 - 14:29 #6
I http://www.eksperten.dk/spm/607961 søger du en til at hjælpe dig
I http://www.eksperten.dk/spm/607959 det samme
I http://www.eksperten.dk/spm/606480 det samme

Derudover har du ikke lukket et eneste af de spørgsmål du har oprettet her på siden, det er ikke god tone!
Hvis du er i tvivl om hvordan du gør, kan du læse denne faq: http://www.ebruger.dk/faq/#luk_spm
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:34 #7
popsy kan ikke se at de har noget med hinanden at gøre...

jeg søger en hjælper til et helt nyt site, jeg søger partners til shoplisten og en hjælper til shoplisten?

hvad er det der er det samme?
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:35 #8
og jeg har også prøvet at lukke mine spørgsmål ved at gøre det som står på den side!
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:37 #9
når der er et gult flag - er de så ikke accepteret?
Avatar billede popsy Novice
09. april 2005 - 14:40 #10
Nej, et gult flag betyder at der er lagt et svar, men at du enten ikke har accepteret det, eller har afvist det.

Du skal huske at markere svarerens brugernavn i den specielle boks ved siden af den du skriver i. Den er der kun når nogen har lagt et svar.
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:45 #11
ja - jeg ligger et svar i dem så står der nickern og så klikker jeg accepter
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2005 - 14:49 #12
Har du husket at markere det/de navne i boksen som skal ave have point ?
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 14:50 #13
nej, men har jeg gjort nu:) sorry
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2005 - 16:17 #14
Hvis du skal have håb om nogen vil hjælpe dig skal du nok starte med at finde noget stabil hosting til dine sider !
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 17:39 #15
ja, det ved jeg... jeg leder også... men kan ikke finde det, da jeg søger med webupload... :( og det er der mange af de gode som ikke har...
grund - min com spærrer for tilknytning af ftp...
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
09. april 2005 - 17:42 #16
Og istedet for at komme med .tk domæner som giver IE folket irreterende popups, så giv dog den rigtige url

http://www.ittraffic.com/shoplisten/ som giver ping timeout, sikkert fordi serveren er nede.
Avatar billede leif Seniormester
09. april 2005 - 18:01 #17
Skal det være gratis eller må det koste ?

Hvad med at finde ud af hvorfor du ikke kan logge på FTP ?
Avatar billede nickern Nybegynder
09. april 2005 - 18:04 #18
det skal helst være gratis, for skal det koste, kunne jeg jo bare smække det på domæne... :)

den kan ikke med ftp fordi vi har fået en del spærrere på, for at beskytte - men det for vi fjernet på et tidspunkt - snart..
eller så er det noget i min windows for har service pakke 2 - der er noget med at man vist skal ændre noget inde i den, men jeg tør ikke fordi jeg har fået at vide at det kan gå galt, hvis jeg gør det!
Avatar billede nickern Nybegynder
10. april 2005 - 16:50 #19
jeg har fået lovet at siden er oppe i aften! så kan I jo kigge, men jeg får nok snart nyt design...
Avatar billede nickern Nybegynder
14. juni 2005 - 00:36 #20
lukket/