Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
09. april 2005 - 12:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike lag

Hej.
Det er lang tid siden jeg sidst har spillet over nettet. Men af og til vil man jo gerne. Så jeg loggede på Steam, og den lavede en opdatering. Alt i orden! Jeg finder en server og logger på, og først synes forbindelsen at være ok, men så sker der det at den lagger en gang i mellem.
Jeg kan på net_graph se at loss nogle gange springer op på mellem 15 og 40. Det gør den lige et par sekunder, og så rykker min person enten frem eller tilbage voldsomt og så er alt normalt igen. Det samme sker i andre Steam mods.
Lagget varierer temmelig meget, men kommer ca. 1 gang i minuttet uden der er noget system i det. Mit internet virker ellers normalt når jeg surfer m.v. Men kan nogen henvise til en test af min forbindelse ville det også være fint.

Forhåbentlig kan nogen hjælpe.

PS. Min rate, cl_rate m.v. skulle være i orden, men hvis en lige kan skrive de bedste indstillinger eller give et par fif ville jeg også blive glad..
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:03 #1
hvilken forbindelse har du?
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:03 #2
http://test.info.dk/ < Der kan du teste din forbindelse. Test helst 3 gange i streg for at være sikker.
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:04 #3
og hvis du har net_graph 3 på, er det så den lilla eller grønne linje der hopper?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
09. april 2005 - 14:41 #4
den test du angiver... der skal jeg vælge min forbindelse. Jeg lod den stå på 1mbit. Den testede den til 112 kb. Jeg plejer at downloade med mellem 120-140 kb.
Anyway... jeg har den på net_graph 3, men der er ingen linjer..!?!?
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:48 #5
Uhm.. det burde der.. men så prøv cl_rate 101, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101, rate 30000.. og så prøv net_graph 1, net_graph 2, net_graph 3 osv., indtil du ahr fundet den med linjerne ;)
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
09. april 2005 - 14:49 #6
ok, men det her tager nok lidt tid. Jeg vender tilbage så snart jeg kan.
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 15:00 #7
okay
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
09. april 2005 - 15:01 #8
Hej igen. Så har jeg sat settings som du skrev. Jeg fandt linjerne på net_graph 1.
Den lilla linje går op og skifter farve til gul og rød, men samtidig er der på den grønne linje en tyk rød streg. Begge er der lige lang tid og så er alt normalt igen.
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 15:36 #9
Så er det nok din computer der er noget galt med.. har du slettet spy-ware osv. her for nylig?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
09. april 2005 - 18:20 #10
Ja, jeg kører næsten dagligt ad-aware, mwav ( Kaspersky ) og Spybot, men jeg kan da godt lægge en hijackthis.log op hvis du vil se om der er noget.
Det er også kun i CS jeg oplever disse hak det nu giver :-(
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 20:03 #11
Det ser ud til, det bare er dit config.. prøv at slette det. Så opretter den selv et nyt, standard config.

Hvor god er din computer?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
10. april 2005 - 10:56 #12
Præcis hvilken fil eller hvad skal jeg slette når du skriver config?
Der har nu aldrig været noget med hardwaren eller lign.
Det er en 1800 Mhz P4, 512 MB-ram, 80 GB HD, win xp pro, Geforce 4 440 MMX. Bundkortet er et soltek af en art. Selvom maskinen ser lidt ældre ud, så kører der et minimum af baggrundsprogrammer og tjenester. Den mangler ikke hastighed når jeg ser forholdet til nogle kammeraters nyere pcére.
Men når der oprettes nyt config, gør den så det til alle steam-mods, eller skal jeg slette til alle mods for at de kan oprettes igen?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
13. april 2005 - 15:58 #13
Hej, kunne jeg få et svar?

Præcis hvilken fil eller hvad skal jeg slette når du skriver config?

Venligst

valla
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
18. april 2005 - 15:23 #14
Da jeg intet hører, bliver dette spg. nu lukket. Jeg kan som en sidste ting oplyse at jeg slettede hele config mappen, og steam oprettede så selv en ny, uden at problemet blev afhjulpet.