Avatar billede sarcar Praktikant
05. april 2005 - 22:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mister webspeedforbindelse

Jeg har fået det problem at jeg mister min internetforbindelse ret ofte. Jeg har oplevet problemet før, for ca. et halvt år siden. Sidenhen har der ikke været noget problem, men nu er udfaldene begyndt igen. Hvad kan jeg gøre?

Jeg bruger USB-stikket til at etablere forbindelsen. Bruger windows 98. Det eneste der hjælper for at fp forbindelsen igen, er at genstarte computeren.
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2005 - 22:28 #1
det vil nok hjælpe hvis du spørg i den rigtige gruppe, da webspeed er over kabel og har intet med ISDN at gøre *S* (bare et godt råd)
Avatar billede sarcar Praktikant
05. april 2005 - 22:30 #2
Du har ret. Noget gik galt da jeg valgte kategori. Flytter.