Avatar billede droner Nybegynder
05. april 2005 - 15:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firewall popper hele tiden op med Telia Stofa som "afsender"

MIn firewall gør ofte opmærksom på at en IP-adresse der kan spores til Telia Stofa (min netudbyder) forsøger at komme ind på min computer. Jeg går ikke ud fra at det er skadeligt, så skal jeg bare sætte IP'en ind i permit eller hvad det nu hedder?
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2005 - 15:57 #1
hvorfor vil du give den IP adgang ? (lad du den hellere bare være, og vær gald for din firewall fortæller dig det, selvom den ikke burde fortælle dig det efter min mening)
Avatar billede droner Nybegynder
05. april 2005 - 16:08 #2
Fordi jeg tror at det bare er min forbindelse der popper op. Jeg lader den bare være, hvis det kan være noget hø.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
05. april 2005 - 19:02 #3
Telia Stofa skal bare give dig forbindelsen, og skal ikke nødvendigvis ind på din maskine, og hvis det ikke giver problemer med forbindelsen, så blok den bare. Jeg tror at de bare tjekker om forbindelserne kører som de skal.
Avatar billede droner Nybegynder
27. september 2005 - 15:19 #4
.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
27. september 2005 - 15:26 #5
Velbekomme ;)