Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3Dchat/tabeller

kan i lære mig hvordan man kan lave tabelelr til sin egen 3dchat (den er php)
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:08 #1
vis i har 1 hjemmeside hvor der er en god guide er det også meget okay
Avatar billede bromer Nybegynder
04. april 2005 - 15:08 #2
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:12 #3
jeg kan ikke finde hat i den side
Avatar billede chatfreaks Nybegynder
04. april 2005 - 15:12 #4
a
Avatar billede bromer Nybegynder
04. april 2005 - 15:16 #5
nu kender vi dig jo efterhånden godt, så det var egentlig meget for sjov jeg svarede. Det er præcis den opførsel der gør at vi ikke har lyst til at hjælpe dig. For det første var mit svar fuldkomment rigtigt, specielt da du selv bare spørger efter en guide.

Du skal lære at have tålmodighed når du læser manualer for databaser,programmeringssprog og dets lige.