Avatar billede pkpedersen Nybegynder
03. april 2005 - 01:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav Billede CD

Hej.

Jeg har taget nogle billeder med mit digialekamera, nu vil jeg gerne lave en cd med billederne på.

Er der nogle som ved hvilket program man kan bruge, det må gerne være et program hvor man kan sætte noget baggrundsmusik på.

Håber nogle kan hjælpe. ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. april 2005 - 01:28 #1
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx

Valgfri musik
Valgfri timing
Valgfri fade ind/ud
osv osv

Gratis program fra M$ som "tilbehør" til XP...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. april 2005 - 13:49 #2
Ka' det bruges ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. april 2005 - 21:36 #3
ping ?
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
12. april 2005 - 22:56 #4
Ja,  altså det kan godt bruges. Men der mangler en form for søgning.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 09:48 #5
Hmmm... ovenstående genere jo en færdig "film" - det er jo ikke helt det du vil...

Check Nero's [Lav Video CD SlideShow] - der er en guide hvor der tilsyneladende også kan lægge lyd/musik ind. Du ka' så med din DVD betjening skifte mellem billederne evt. via en menu. Og meget mere...

Jeg har ikke prøvet det helt igennem - men det ser lovende ud...

http://www.nero.com/en/Demo_Versions.html

(Nu har jeg en komplet REGISTERET version - om DEMO ka' hmmm...)
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
25. juli 2005 - 02:57 #6
Att: Majsmarken.

Lav lige et svar, så du kan få point fra mig
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:16 #7
Ping...

(Det var et [svar])