Avatar billede danieel Nybegynder
02. april 2005 - 17:46 Der er 8 kommentarer

Ikke højre klik

jeg har et link så man ikke kan højre klikke men en af mine venner kan godt højreklikke ved ikke hvordan jeg kan forhindre hende i det jeg brugte det her link:´

<script language="Javascript1.2"> var alnadeem = " Tekst her";function rtclickcheck(keyp){ if (navigator.appName == "Netscape" && keyp.which == 3) { alert(alnadeem); return false; } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1 && event.button == 2) { alert(alnadeem); return false; }}document.onmousedown = rtclickcheck//--></script>
Avatar billede speedytech Nybegynder
02. april 2005 - 18:15 #1
Det kan være at det ikke er internet explorer hun bruger?
Avatar billede danieel Nybegynder
02. april 2005 - 18:20 #2
Det er det. hun bruger hun har selv taget et screen hvor jeg kunne se det
Avatar billede jds Nybegynder
02. april 2005 - 18:30 #3
Kan det måske være noget med at hun har en gammel version af IE, eller noget med at hun ikke har Java installeret...?
Avatar billede danieel Nybegynder
02. april 2005 - 18:31 #4
Okay
Avatar billede jds Nybegynder
02. april 2005 - 18:37 #5
Men jeg tror ikke det er muligt for dig at forhindre nogen i ikke at kunne hente dine billeder eller dine scripts (hvis det var det du ville) ved hjælp af at fjerne højreklik.
Du skal jo tænke på at man kan gemme siden på sin computer og derefter gå ind og hente billeder og scripts på den måde.
Og der findes også programmer som kan vise kilde koden på hjemmesider...
Avatar billede danieel Nybegynder
02. april 2005 - 18:39 #6
men hun bruger ikke noget program eller noget
Avatar billede jds Nybegynder
02. april 2005 - 18:41 #7
ok...så ved jeg faktisk ikke hvad det kan være...
Avatar billede the_ghost Nybegynder
02. april 2005 - 19:25 #8
Det er sikkert fordi at javascript er slået fra / ikke slået til i internet explorer !!!