Avatar billede soren2001 Nybegynder
29. marts 2001 - 09:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til Pc med USB

Er der nogen der har arfaring med USB-netværk. Har kabler og hub og vejledning men har ingen forbindelse.
Avatar billede styxx Nybegynder
29. marts 2001 - 09:10 #1
Du kan ikke bruge USB til at forbinde PC´er med.
USB er beregnet til periferienheder.
Avatar billede dna Nybegynder
29. marts 2001 - 09:17 #2
Du kan da vist godt lave et USB netværk...
Avatar billede styxx Nybegynder
29. marts 2001 - 09:28 #3
Der er i øjeblikket ikke en protokol til at koble flere PC`er sammen via USB, men der er planer om det, men hvornår det kommer ved jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2001 - 09:51 #4
MSI har lavet nogle nye bundkort der kan tricket med at forbinde to pc´ere ved hjælp af USB, på bundkortet er der en lille ting der hedder PC2PC, den ene skal bare have denne ting så kan man forbinde dem.

Jeg har hørt om at man kan lave et netværk med USB portene, men aner desværre ikke hvordan det virker.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
29. marts 2001 - 10:23 #5
Det man kan med USB-netværk, er at der er lavet USBnetkort, der kører 10 mbit, der kan ikke overføres mellem flere maskiner, med alm USBhub/kabler.

//Anders
Avatar billede soren2001 Nybegynder
29. marts 2001 - 10:35 #6
Kablet er fra Hama. med tilhørende software som skal installeres på en maskine. De rekomendere en hub mellem laptop og pc. Men det virker ikke hos mig.
Avatar billede soren2001 Nybegynder
29. marts 2001 - 10:36 #7
Jeg har fået svar fra anden siden at Win95 ikke kan køre USB.
Avatar billede makse Nybegynder
29. marts 2001 - 10:42 #8
Du skal have fat i en USB opdatering.

Kan hentes på www.winhelp.dk/files/usbsupp.exe
Avatar billede pcn Nybegynder
30. marts 2001 - 15:33 #9
Jeg har hørt om et \"krydset\" USB kabel skulle være sagen, ikke set det.
pcn
Avatar billede styxx Nybegynder
30. marts 2001 - 15:50 #10
Krydset USB kabel??, er du sikker på det ikke er et krydset Ethernet kable.