Avatar billede minifido Nybegynder
31. marts 2005 - 14:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

min usb kan ikke læse kort læser

hej jeg kan ikke få min usb til at finde min kort læser efter jeg har kørt windows update her på det sidste der er kørt sp2 ind jeg ved den virker for den virker på andre computer sammen problem kommer med et cam jeg smider til i stede for at få billederne ud..? lige som om den ikke virker mere nogen ider om hvad det er og jeg kan gøre..
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 14:38 #1
reinstaller driverne til din USB enhed ?
Avatar billede minifido Nybegynder
31. marts 2005 - 14:43 #2
tænker du på usb`en på bund kortet eller på min kort læser.. for kort læseren har jeg prøvede at køre ind igen det hjælp ikke
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 14:58 #3
jeg tænker på kortlæseren
Avatar billede minifido Nybegynder
31. marts 2005 - 15:12 #4
ja men det har jeg prøvet virker ikke.. den kan slet ikke finde noget...
Avatar billede xbla Nybegynder
01. april 2005 - 06:30 #5
Jeg har selv prøvet det samme, og jeg løste på denne måde:

1: Du kan prøve at lave en  repair - altså  at reparere din windowinstallation.
Start med at afinstallere sp2. Indsæt din windowsxp cd i cddrev. Dernæst sætter du din PC til at boote fra CDdrev.

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)

6:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"

Prøv så om din kortlæser virker , herefter kan du installere sp2 igen.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341
Avatar billede minifido Nybegynder
08. april 2005 - 12:58 #6
jeg
Avatar billede minifido Nybegynder
08. april 2005 - 12:59 #7
jeg fandt ud af det selv... holder ikke at unstaller igen