Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. marts 2005 - 00:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

prioritet på e-mails

Jeg har et forslag som jeg ville hjælpe mig og mange flere på E

Hvis det er muligt ville det være kanon hvis man modtog mails om nye spørgsmål med alm. prioritet, mens man ved indlæg får mail med høj prioritering.
Jeg tør ikke tælle hvor mange mails jeg modtager fra E og på denne måde kan man nemmere se hvad man skal være obs på
Avatar billede honne Praktikant
31. marts 2005 - 00:10 #1
Det ville være en god ide :-)
Avatar billede soreno Praktikant
31. marts 2005 - 09:08 #2
Kunne du ikke bare filtrere dine mail.
Dvs. på baggrund af indholdet, så sortere mails til forskellige folders ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. marts 2005 - 09:23 #3
Det har jeg :-)

Og når man ikke lige har kigget i denne mappe i 2 (eller flere) dage så er der kommet maaaaaange nye mails.
Man kan så kun se hvilke man skal være obs på ved at kigge på om der ikke står tal efter overskriften, og der kan man nemt overse noget
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. november 2005 - 20:57 #4
lukker...