Avatar billede snakes Nybegynder
30. marts 2005 - 23:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

uploade en side

Jeg har nu lavet en start på min nye hjemmeside og har nu et problem.

Jeg har lånt et program af min kammerat´s far som hedder Dreamweaver MX 2004 som skulle være rigtig godt siger han.

Når jeg har uploadet mine filer til den server jeg har fået lavet, så skriver den når jeg går ind i explore :

"HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer

Jeg er fuldstændig ny i faget men er blevet så meget betaget af det, at det nok er noget jeg vil satse på i fremtiden.

Håber i kan hjælpe så godt i kan.

Mvh

Jakes
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 00:35 #1
du har sikkert uploadet dine filer i en forkert mappe
Avatar billede snakes Nybegynder
31. marts 2005 - 00:41 #2
Jeg har fået en e-mail fra Cliche.dk hvor de skriver at mine filer skal ligge i en mappe kaldet Public_html. Dette har jeg så gjort men uden held.

Jakes
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 00:42 #3
eller det kan være:

Dette skyldes at der ikke er nogle filer på webhotellet. din udbyder giver af sikkerhedsmæssige årsager ikke mulighed for at se ens filstruktur.
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 00:45 #4
hmm det lyder mærkeligt.

hvor længe siden blev siden registreret? har du fået besked fra cliche at webhotellet er klar?
Avatar billede snakes Nybegynder
31. marts 2005 - 01:01 #5
Jeg har haft noget på siden en gang før, men så valgte jeg at lave dem om og slettede de filer som var uploaded. (det skulle jeg selvfølgelig ha´ nævnt, sorry)

Men der virkede det perfekt og alting virkede med links osv.

Jakes

P.S. tror i jeg har lavet en fejl i Dreamweaver måske ??  jeg syntes bare at jeg har fuldt den tutorial der var med i kassen.
Avatar billede snakes Nybegynder
31. marts 2005 - 01:01 #6
det er denne adresse.  www.jkgstudio.dk
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 01:38 #7
nej tror ikke fejlen ligger i dit project du har lavet i dreamweaver, det er som jeg før har nævn at filerne ligger forkert.
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 01:39 #8
hvad hedder din startside?
Avatar billede snakes Nybegynder
31. marts 2005 - 01:49 #9
Yep yep yep.  Du er em gud makker.  Kan du ikke lige lave et svar så du kan få dine points ;-)

Takker

'jakes
Avatar billede stone Forsker
31. marts 2005 - 08:19 #10
glad for dit problem e løst
// stone