Avatar billede boreez Nybegynder
29. marts 2005 - 13:51 Der er 5 kommentarer

Custom fil-ikoner i Windows

Dette er ikke et decideret Flash-?, men jeg kunne forestille mig at der er andre end mig, der har villet ændre de grimme Flash projector-ikoner til noget hjemmelavet. Nogen der ved hvordan?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. marts 2005 - 13:55 #1
Kik på shareware programmet Microangello der kan hentes fra www.download.com dette glimrende lille program, kan både ændre og lave nye ikoner til alt
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 13:57 #2
Hvis du så allerede har dine ikoner parate, så går du op i:
Funktioner > Mappe indstillinger > Filtyper > Finder filtypen og klikker på avanceret.
Avatar billede boreez Nybegynder
29. marts 2005 - 14:12 #3
BZ - Jeg kigger lige på det og vender tilbage, tak.

Wickedd - Det du beskriver, er det ikke bare en måde at ændre mine egne lokale indstillinger på? Og vil det ikke ændre udseendet på alle exe-filer?
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 14:16 #4
Ah ja på den måde, misforstod dit spørgsmål. Hvis flash kan ændre ikonet på exe filen den laver, så er det jo bare at lave et nyt ikon og bruge den, eller hente noget fra f.eks. http://xp.xicons.com
Avatar billede boreez Nybegynder
29. marts 2005 - 15:46 #5
Hehe - jamen det er jo netop det den ikke kan =D

Buffer, det ser godt ud. Gi' et svar og jeg gi'r point.