Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe dette kamera billigst, og er det et godt kamera

hej alle sammen...

jeg har forelsket mig i dette kamera http://www.megapixel.net/html/issueindex.php?lang=en

og jeg ville bare lige kort høre hvor man kan købe dette kamera billigst og hvis der var nogle der havde nogle erfaringer så ville det også være godt !

den der finder det billigste tilbud får pointene !

det er helt iorden at det er en netbutik i USA bare de sender/shipper til danmark !!!

har kigget lidt selv og kunne finde nogle steder hvor det kostede 350$ ca 2000kr men de shippede ikke til danmark og det er det jeg mangler at finde....

altså en billig butik der sender til danmark det er kravene !
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2005 - 13:46 #1
Husk på, at hvis du handler i USA så skal du betale dyr porto + moms (25 procent oveni) + told, og så løber det hurtigt op, samtidig med at der kan være problemer med garantien. Hvis du beslutter dig for det alligevel, så husk altid lige at tjekke om butikken er ordenlig på www.resellerratings.com
Hvis du skal købe i udlandet, så ville jeg gøre det indenfor EU, da du så slipper for moms og told (tjek evt. www.preissuchmaschine.de)
Avatar billede rebecca Novice
27. marts 2005 - 13:52 #2
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2005 - 13:55 #3
rebecca: det er ikke billigere end i Danmark hvor de koster omkring 4k  :-)
Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 14:00 #4
okay gizmo gizmo det lder som om du har ret der !!! det havde jeg slet ikke tænkt på !
hvad kan du så anbefale gizmo gizmo ????
Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 14:04 #5
gizmo gizmo kan du finde et tilbud der er bedre end dette :http://dk.nomatica.com/index.asp?chargement=photo/dscp150bDK.htm&Provenance=googleDK

med alt det der moms osv oveni
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2005 - 14:05 #6
Du kan få det pågældende kamera for 4k hos kamerahuset.dk og så er du sikker på en ordenlig service. Du kan spare ca. 400 kr ved at købe det i tyskland, men det er jo heller ikke alverden.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. marts 2005 - 14:07 #7
Hvis du handler hos nomatica.com er jeg ikke sikker på at du får dansk manual med, men det er ikke sikkert at det er et problem for dig.

Du kan tjekke priser på edbpriser.dk for danmark og preissuchmaschine.de for tyskland.
Avatar billede casemodding Nybegynder
27. marts 2005 - 14:30 #8
ja men alligevel koster kameraet i USA ca. 350$ det er ca. 2000 kr...
og her hjemme koster det måske 2700 kr..... koster alt det der moms alligevel 700 kr mere ???
Avatar billede casemodding Nybegynder
01. april 2005 - 20:55 #9
lukket