Avatar billede husika Nybegynder
26. marts 2005 - 12:34 Der er 10 kommentarer

Streger vandret over skærmen

Jeg havde sat en ekstra harddisk, og da jeg genstartede computeren var der streger over skærmen, både i dos og windows.
Jeg tænkte så fuck det så piller jeg bare den nye harddisk ud. Men den laver stadig striber over skærme. Jeg har prøvet at skifte driver, formatere og skifte skærm, men intet ser ud til at virke... hvad kan problemet være?

Jeg her en:
3,00 gHz Intel pentium 4
9800 ATI Radeon xl 256 mb
1024 mb DDR ram pc 3200
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 12:56 #1
Har du mulighed for at prøve med et andet GFX kort ? (det kan næsten ikek være andet end det)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. marts 2005 - 13:01 #2
tjek lige om dit grafikkort sidder ordentligt i slottet.
Tjek ramblokke, sidder de rigtigt?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2005 - 14:34 #3
Check også at du ikke har bøjet en af pin'ene i skærmkablet, da du jo sikkert har haft dette pillet ud under operationen.
Avatar billede jakel Nybegynder
30. marts 2005 - 00:53 #4
Kunne også være du har slået "Vertical sync" til. Så vidt jeg husker tilpasser de bøjninger i skærmen. har du 2 striber som sidder hhv ca 1/4 fra toppen og 1/4 fra bunden af skærmen?

Hvis det er det kan det slåes fra inde under skærmindstillinger --> advanceret (så ved jeg ikke resten da jeg har Geforce. ;)
Avatar billede screem_brille Novice
30. marts 2005 - 01:12 #5
det du nok nærmere tænker på med de streger er det der kaldes triniton streger, og er 2 tråde som holder gitteret på plads ?
Avatar billede jakel Nybegynder
01. april 2005 - 17:37 #6
yesh :D Men de giver i hvert tilfælde vandrette streger over skærmen :P
hjalp det?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:10 #7
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:46 #8
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. september 2005 - 10:54 #9
screem brille>>Ja, det er jo ikke feedback man bliver fed af ;o)
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 03:04 #10
brug for mere hjælp ?