Avatar billede cr Nybegynder
26. marts 2005 - 10:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

active directory eller lignende til windows xp home

Hej

Jeg har købt  mig en bærbar computer og har også en stationær pc.

Begge køre med windows xp homedition.

Jeg kunne godt tænke mig at sætte noget active directory eller lignende på mine dokumenter så den replikere disse over på min laptop automatisk. Jeg har noget lignende sat op på mit arbejde men der er det vist nok en domain controller som tager sig af dette.

Findes der en mulighed for at lave noget tilsvarende på xp home? Eventuelt med noget andet software (helst noget gratis eller open source noget da det ikke er noget jeg vil hælde helt vildt mange penge i)? Og hvis ja hvordan?
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 10:43 #1
Det nærmeste du har den funktion på en XP home, må være rejsetasken, ellers skal du bruge 3 parts programmer.
Avatar billede cr Nybegynder
26. marts 2005 - 10:45 #2
ok kender du nogle gode 3 parts programmer?
Avatar billede cr Nybegynder
26. marts 2005 - 10:56 #3
jeg tror rejsetasken er ok til mig! Du må gerne smide et par links på til 3. parts programmer hvis du har dem. Jeg giver dig points for svaret. Tak for hjælpen.
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 10:58 #4
Har ikke nogen links, men søg på google efter " synchronize folders XP " så burde du kunne finde noget ;)
Avatar billede cr Nybegynder
26. marts 2005 - 12:47 #5
k fik du dine points?
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 12:58 #6
Jeps det gjorde jeg ;) (det kan du se da der står accepteret svar ud for mit navn *S*)