Avatar billede 4specht Nybegynder
23. marts 2005 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive via fjerskrivebord

Jeg arbejder på min arbejdsplads' server hjemmefra via fjernskrivebord, og ønsker at skrive dokumenter fra serveren ud på min egen printer hjemme. Kan det lade sig gøre, og hvordan?
Avatar billede kenp Novice
23. marts 2005 - 20:40 #1
hvis serveren accepter at den mapper din lokale printer kan det lade sig gøre, ellers skal du få administrator til at ændre rettighederne så den godt må tage det med.
Avatar billede 4specht Nybegynder
23. marts 2005 - 21:06 #2
Rent faktisk er det en klientmaskine, der er koblet på en fil-server... altså en alm. win XP-maskine.
Hvordan ændre man rettighederne, så den acceptere printeren?
Avatar billede kenp Novice
23. marts 2005 - 21:12 #3
dvs xp til xp? der kan man vist ikke gøre det.
Avatar billede 4specht Nybegynder
07. februar 2007 - 15:31 #4
lukket