Avatar billede clarion Nybegynder
22. marts 2005 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

At huske at lukke sit spørgsmål.

Jeg har efterhånden set meget om hvad der kan gøres for at få folk til at lukke sine spørgsmål. Jeg har et enkelt svar til dette:

Skriv dog hvordan man gør!

Nu har jeg været igennem info, opret spørgsmål osv. Og det eneste der står er at man skal dele sine point ud. Men hvor står der hvordan? Og hvad hvis et spørgsmål ikke resultere i uddeling af point?
Avatar billede boxer Nybegynder
22. marts 2005 - 22:46 #1
Hvis du ikke får et svar du kan bruge, opretter du selv et svar, given en forklaring og tager pointene selv.

Du kan kun dele point ud når der er givet et svar. Hvis der kun er givet kommentarer kan du bede om et svar fra den/dem der har hjulpet dig.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
22. marts 2005 - 22:48 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
22. marts 2005 - 22:54 #3
Jeg forstår faktisk godt at clarion synes at det er svært at finde disse informationer.
lucky-luke> Kunne du ikke fortælle hvordan du fandt frem til linket?
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2005 - 23:01 #4
http://expfaq.1go.dk/ er lidt mere opdateret endt den på Ebruger.

Der linkes desværre ikke til FAQ'en officielt endnu, men der har længe været tale om at gøre FAQ'en en del af selve Eksperten. Det kan vi jo så bare håbe på snart sker :)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. marts 2005 - 07:35 #5
E FAQ'en skal man have hørt om for at vide at den eksisterer.

Det er nok kun "kun kommentarer" situationen som er svær. Hvis der er lagt
svar så synes jeg at det er ret nemt at se hvad man skal gøre.

Ja bortset fra den lille detalje med at selvom der kun er et navn så skal
det alligevel markeres.
Avatar billede clarion Nybegynder
26. marts 2005 - 08:37 #6
Så fik jeg lært at lukke spørgsmål, tak for det.

Jeg kan dog ikke forstå hvorfor noget så vigtigt som at 'lukke et spørgsmål' ikke er at finde i nærheden af 'opret spørgsmål'.

Jeg er sikker på at det er en del af grunden til at der er åbne spørgsmål helt tilbage fra år 2000. Simpelthen fordi nogen giver op.

Det må ikke tage mange minutter at finde en forklaring på hvordan man gør. Jeg søgt på hele eksperten efter 'lukke spørgsmål' og fik kun historier om alle de irriterende åbne spørgsmål. Jeg gennemgik store dele af info, men blev ikke klogere.

Jeg tror folkene bag eksperten.dk kan forbedre tjenesten en del ved at få styr på info og FAQ.

Og det er jo en ret fed tjeneste de har bygget her. Så lige de sidste detaljer på plads, så kan vi vel kalde den perfekt :-)
Avatar billede clarion Nybegynder
03. april 2005 - 21:19 #7
Og der med lukker jeg den.