Avatar billede brassmaid Nybegynder
22. marts 2005 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

højtaler og mikrofon til netmøde

Hej

Jeg sidder og leger med opsætning af netmøde. I den ene ende har jeg et dyrt polycom anlæg som virker skide godt. I den anden ende har jeg en pc med webcam, mic og højtaler. Problemet er bare at mikrofonen i den billige ende også opfatter lyden fra højtalerene hvilket er skide irriterende. Er der nogen der kender til mikrofon + højtaler der kan spille sammen så dette ikke sker ?
Avatar billede Hald Praktikant
22. marts 2005 - 11:18 #1
du skal nærmere have software der kan håndtere det.

Softwaren skal kunne bruge mikrofonen selv om den er skruet ned eller deaktiveret i "mixeren" i windows.

der er jo ingen grund til at du kan hører dig selv samtidig, det kan endda være at programmet virker sådan nu, så du bare kan skrue ned for mikrofonen, eller slå den fra i mixeren, og at den så stadig virker til programmet.
Avatar billede canedo Nybegynder
22. marts 2005 - 11:31 #2
Når jeg bruger skype kan jeg slå lyden fra, så den ikke høres, men fint når igennem til modtageren. Det gør jeg bare via instillinger for lydstyrke og sætter hak under mic ved "slå fra". Hvis 'mic' ikke er der så kan jeg tilføje den via egenskaber.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, for dit kram virker en smule mere avanceret, - tænkte bare lige jeg ville nævne det.
Avatar billede Hald Praktikant
23. marts 2005 - 13:49 #3
hva så brassmaid, finder du ud af det? :-)
Avatar billede brassmaid Nybegynder
29. marts 2005 - 12:52 #4
Ingen brugbar løsning sry.