Avatar billede mikkeldreng Nybegynder
22. marts 2005 - 10:18 Der er 3 kommentarer

Bøger for begyndere

Jeg vil gerne vide om nogen ved hvilke Bøger man skal have fat i, hvis man ønsker at lære om Programmering i ASP fra starten af? Hvor skal man begynde...?
Det skal helst være bøger på Dansk og de må gerne være til at forstå?. Hvilket programmerings sprog skal man lære først for at forstå det Grundlæggende i Programmering...?

Svar kan sendes til e-mail adressen:  Bofar@paradis.dk
MVH Bo
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 10:19 #1
måske kan du få lidt ud af denne
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion1.asp

og ellers må en anden anbefale en god asp bog:) og du kan godt starte med ASP og ellers er PHP oplagt.
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
22. marts 2005 - 10:20 #2
Jeg lærte utroligt meget grundlæggende viden om ASP, på html.dk i deres ASP tutorial..
http://www.html.dk/tutorials/asp/
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
22. marts 2005 - 10:21 #3
hehe.. der var kalp og jeg enige.. ;)