Avatar billede cgr Nybegynder
21. marts 2005 - 21:53 Der er 1 kommentar

En pæn måde for check om en given textbox

Hej

Jeg har brug for en pæn måde til at kontrollere om brugeren har angivet lovlige værdier i applicationen f.eks i textbox som er dim as int16, at der er indtastet tal osv.

Et andet spørgsmå er i VB.Net under design kan alverdens ting stillles/ændres, men kan man ændre hvad en textbox skal dim som eller skal man bare skrive sig ud af det ?

Håber der er nogen som kan hjælpe
Avatar billede burningice Nybegynder
22. marts 2005 - 15:32 #1
du kan jo altid bruge den indbyggede try-catch og fange en exception.

Hvad mener du med om man kan ændre hvad en TextBox skal dimmes som?