Avatar billede quimby Nybegynder
21. marts 2005 - 11:40 Der er 6 kommentarer

Hvor gemmer IE sine kodeord

Hejsa.
Jeg sidder og er igang med at starte min computer på ny men inden da vil jeg gerne have mine kodeord fra IE (min e-mail, brugerkonti her osv.) eksporteret. Hvor gemmer IE sine kodeord og brugernavne henne?

Mvh.

Søren Malling
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
21. marts 2005 - 11:46 #1
Tror da de er krypteret ned et sted!? Dem burde man ikke bare have adgang til!
Avatar billede quimby Nybegynder
21. marts 2005 - 11:48 #2
Kan man eksportere dem, for så må min nye computers IE selv finde ud af at der er tale om kodeord?!
Avatar billede screem_brille Novice
21. marts 2005 - 11:51 #3
Dine konti osv i outlook express kan du nemt eksportere, under konti vælger du bare eksporter ;) dine indtastede koder i IE må være mulige at eksportere, ved at at når man installerer Firefox, kan denne importere settings incl passwords, men hvordan det ellers kan gøres aner jeg faktisk ikke.
Avatar billede quimby Nybegynder
21. marts 2005 - 11:53 #4
Yep, det er jeg med på, men problemet er at alt indhold på min computer bliver slettet og den bliver formateret og genopstartet. Men så burde man vil kunne tage dem fra firefox og derfra ind i IE igen?! eller??
Avatar billede screem_brille Novice
21. marts 2005 - 12:05 #5
Du kan gemme setting fra Firefox med mozbackup (mener jeg det hedder) og derpå importere dem ind i Firefox igen efter din reinstallation, tvivler meget på du kan få dem ind i IE igen på den måde, men hvis dine indtastede passwaords er meget vigtige må du gennemgå reg. basen for at se om du kan finde noget der ligner et sted i den (det er der jeg ville søge hvis jeg skulle bruge det)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. marts 2005 - 12:39 #6
Hmm.. hvad med denne guide:
%SYSTEMROOT%\system32\usmt\migwiz.exe

"Overflytter filer og indstillinger fra en computer til en anden"

Du kan finde den i start | programmer | tilbehør | systemværktøjer | Guiden overførsel af filer og indsti8llinger

Jeg har aldrig brugt den så jeg ved ikke om de passwords kommer med.